Regionalny Informator Internetowy Stargardu
 
 
Przejdź:  
 
Ogłoszenia pracy:
zatrudnię do pracy - Ofert: 142    strona 1 / 10
 Wiodąca na rynku branży tekstylnej firma United Bridal Factory, poszukuje pracownika na

stanowisko:

Magazynier
Miejsce pracy: zachodniopomorskie/ Stargard

United Bridal Factory jest europejskim producentem wysokiej jakości mody okolicznościowej. Nasze unikalne kreacje produkowane są dla wiodącej europejskiej marki odzieżowej. Z jej siedziby produkty trafiają do salonów mody w ponad 55-ciu krajach na całym świecie, m.in. do Włoch, Hiszpanii, Francji czy Niemiec. Jesteśmy jedną z największych fabryk w kraju tworzących modę okolicznościową tak wysokiej jakości. Wykwalifikowana kadra, efektywne rozwiązania technologiczne i starannie dobrane tkaniny są wizytówką pracowni United Bridal Factory oraz gwarancją pierwszorzędności naszych produktów.

Opis stanowiska
- Przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie z magazynów materiałów
- monitorowanie stanu zapasów magazynowych,
- obsługiwanie sprzętu transportowego wewnętrznego i urządzeń magazynowych,
- oznakowywanie materiałów w magazynach,
- prowadzenie dokumentacji i ewidencji magazynowej,
- przyjmowanie towaru (w tym kontrola ilościowa towaru)
- zapewnienie składowania zgodnie z wymaganiami dla określonego rodzaju materiału
- zgłaszanie zapotrzebowania na dostawy uzupełniające,
- opracowywanie potrzebnych danych i raportów do sprawozdawczości i statystyk.

Profil kandydata
- Preferowane wykształcenie średnie i uprawnienia na wózki widłowe
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Podstawowa znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,
- Umiejętność współpracy i gotowość do pracy fizycznej,
- Odpowiedzialność zawodowa, uczciwość i samodzielność.
- Zdolności interpersonalne i predyspozycje do pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy
- Umowę o pracę
- Ciekawą pracę w środowisku międzynarodowej firmy produkcyjnej
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Dobrą atmosferę pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres to@unitedbridal.pl

Kontakt: to@unitedbridal.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-21
Nr ogłoszenia: 224665
RENT nieruchomości ROMANOWICZ poszukuje kandydatów na stanowisko

Makler Nieruchomości

Nasze biura: Szczecin, Świnoujście, Międzyzdroje, Dziwnów, Rewal, Kołobrzeg, Stargard, Goleniów

Oferujemy:
-ponadprzeciętne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników oraz gwarantowaną podstawę
-pracę w doświadczonym, zgranym i wspierającym się zespole
-szkolenia oraz stałe wsparcie merytoryczne i sprzętowe
-wygodne biuro, nowoczesne zaplecze informatyczne
-aktywną promocję działań maklera na różnych nośnikach i platformach komunikacji

Oczekujemy:
-wykształcenia min. średniego, mile widziane wyższe kierunkowe lub pokrewne,
-znajomość niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-otwartego umysłu i pozytywnego stosunku do życia,
-mile widziane doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach, obsłudze klienta

W pracy maklera niezbędny jest własny samochód i pełna mobilność. CV proszę wysyłać na adres aleksandra.migala@rent-romanowicz.pl. Do dokumentów prosimy dodać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Kontakt: aleksandra.migala@rent-romanowicz.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-20
Nr ogłoszenia: 224632
Eltwin Sp. z o.o. - producent elektroniki przemysłowej, dostarczający rozwiązania, usługi i produkty głównie z zakresu układów kontroli i sterownia silników.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Technik Elektronik

Miejsce pracy: Stargard
Region: zachodniopomorskie

Zakres obowiązków:
  • Diagnostyka i naprawa urządzeń elektrycznych i elektronicznych;
  • Wymiana podzespołów elektronicznych,
  • Obsługa i utrzymanie sprzętów testowych;
  • Wsparcie techniczne produkcji;
  • Zmiana i aktualizacja oprogramowania systemowego;
  • Bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie techniczne, technik elektryk / elektronik lub pokrewne;
  • Mile widziane doświadczenie w naprawach urządzeń elektronicznych / elektrycznych;
  • Umiejętność posługiwania się schematami technicznymi oraz dokumentacją
  • produkcyjną;
  • Umiejętność obsługi sprzętu pomiarowego;
  • Umiejętność lutowania – chociaż w stopniu podstawowym.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju,
  • stabilne zatrudnienie,
  • samodzielne stanowisko pracy,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • premię frekwencyjną,
  • fundusz socjalny (dopłaty do przedszkoli, kart multisport itp).
  • pracę w firmie z kapitałem zagranicznym
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres praca@eltwin.dk z dopiskiem „Technik Elektronik’’.

Kontakt: praca@eltwin.dk
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-20
Nr ogłoszenia: 224625
Biuro rachunkowe EkspertPlus Consulting Spółka z o.o.

podejmie współpracę/zatrudni: KSIĘGOWĄ

Nasze oczekiwania:

- znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
- doświadczenie w prowadzeniu ksiąg rachunkowych lub książki przychodów i rozchodów
- umiejętność pracy z ludźmi

Mile widziane:

- znajomość zagadnień kadrowo-płacowych
- znajomość języków obcych

Oferujemy:

- pracę na pełnym etacie
- możliwość rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz zaangażowania (3 000 - 4 000 zł brutto/miesięcznie)
- dobrą atmosferę pracy

Kontakt: tylko mailowy

CV prosimy kierować na maila:
annasz@ekspertplus.pl

Kontakt: annasz@ekspertplus.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-19
Nr ogłoszenia: 224622
Firma „Potyrała i Społka” sp.j. poszukuje osoby na stanowisko:



DORADCA TECHNICZNO – HANDLOWY DO OBSŁUGI ZAKŁADÓW PRZEMYSŁOWYCH

Z REGIONU: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE, LUBUSKIE




Od osoby na ww. stanowisko oczekujemy:
  • wykształcenia technicznego i praktycznej znajomości zagadnień technicznych
  • (transport wewnętrzny, mechanika, budowa maszyn)
  • dobrej znajomości obsługi PC - praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. ”B”

Ponadto kandydat powinien być:
  • dyspozycyjny
  • posiadać wysoką kulturę osobistą i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • interpersonalnych
  • sumienny i dokładny
  • samodzielny i dobrze zorganizowany
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • ciekawą i stabilną pracę w zgranym zespole
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon).
CV proszę przesyłać do dnia 30.06.2018 r. na adres: magdalena.stepniak@potyrala.com.pl

Prosimy o umieszczenie w temacie nazwy stanowiska na jakie wysyłana jest aplikacja oraz na dokumentach klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez: „Potyrała i Spółka” sp. j. z siedzibą w Stargardzie 73-110 przy ul. Usługowej 11 NIP: 9552130432, REGON: 320056180, KRS: 0000445651 e'mail: biuro@potyrala.com.pl, tel. 914693299 w celu uczestniczenia w rekrutacjach, które mogą odpowiadać moim kompetencjom. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U.2016 poz. 922) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Kontakt: magdalena.stepniak@potyrala.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-19
Nr ogłoszenia: 224618
Radiometer jest firmą produkcyjną w branży medycznej, której produkty zbudowały pożądanie marki na całym świecie. Zaawansowane analizatory krwi w dziedzinie gazometrii, elektrolitów i metabolitów pomagają podejmować decyzje, które ratują zdrowie i życie pacjentów. 

Nasza firma aktualnie jest obecna na wszystkich kontynentach. W Stargardzie zlokalizowane są nasze dwa zakłady, w których produkujemy głównie próbniki i podzespoły do analizatorów oraz zatrudniamy prawie 500 pracowników.

W Radiometer największą siłą są ludzie i motywująca atmosfera. W połączeniu z dbałością firmy o ciągły rozwój i globalne poszerzanie horyzontów, tworzymy miejsce w którym chce się pracować! Nasze codzienne zadania oparte są na pracy zespołowej i dużej różnorodności zadań, to sprawia że nigdy nie stoimy w miejscu, a praca sprawa nam dużo satysfakcji.

W związku z realizacją strategii rozwoju firmy, poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko: PRACOWNIK PRODUKCYJNY.

Zakres obowiązków:
  • Udział w realizacji procesu produkcji próbników do pobierania i badania krwi,
  • Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • Przeprowadzanie kontroli jakości produktów,
  • Prowadzenie zapisów w dokumentacji zgodnie z wymogami systemu zarządzania jakością.

Od kandydatów oczekujemy:
  • Zaangażowania oraz motywacji do pracy,
  • Dyspozycyjności do pracy zmianowej (3 zmiany),
  • Otwartości do pracy zespołowej i opracowywania wspólnych rozwiązań.

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Terminowe wynagrodzenie z możliwością wypracowania atrakcyjnych bonusów (podstawa + możliwe premie),
  • Kompleksowe szkolenia stanowiskowe,
  • 45 minut przerwy w trakcie 8-godzinnego dnia pracy,
  • Dofinansowania do urlopu oraz wsparcie finansowe do świąt,
  • Aktywne programy: sportowy (karta Multisport), grupowego ubezpieczenia na życie,
  • Atrakcyjne spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku oraz zdobycie cennego doświadczenia w obszarze produkcji medycznej,
  • Codziennie świeże owoce, kawę z mleczkiem

Zainteresowane osoby zachęcamy do złożenia swojego CV osobiście lub na adres rekrutacja@radiometerstargard.pl (prosimy o podanie w temacie wiadomości: „PRODUKCJA-RSTA”)

Informujemy, iż skontaktujemy się z tylko wybranymi osobami.

Poznaj nas lepiej: www.radiometer.pl
Kontakt: rekrutacja@radiometerstargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-18
Nr ogłoszenia: 224579
 Istniejąca od ponad pięciu lat firma United Bridal Factory, zlokalizowana w Stargardzie zatrudniająca ponad 200 pracowników, związana wieloletnimi kontraktami ze znaną od ponad 20 lat niemiecką marką odzieżową, poszukuje pracowników na stanowiska:

Pomoc podręczna z orzeczeniem o niepełnosprawności

Gwarantujemy
- stabilne długoletnie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, docelowo na czas nieokreślony
- praca w systemie jednozmianowym, gwarancja pracy poniedziałek – piątek od 07:00 do 15:00, bez nadgodzin
- terminowo wypłacane wynagrodzenie
- praca w miłej i przyjaznej atmosferze
- trzytygodniowy urlop w sierpniu, oraz urlop w okresie Boże Narodzenie – Nowy Rok

Wymagania
- zdolności manualne
- orzeczenie o niepełnosprawności

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobiście wraz z CV, w siedzibie firmy na
ul.Fabryczna 4 w godz. 9-14.
Kontakt: ul.Fabryczna 4
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-14
Nr ogłoszenia: 224512
HTS STARGARD Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko 

Serwisanta

Nowemu Serwisantowi Oferujemy:
  • Możliwość otrzymywania (oprócz płacy stałej) premii uzależnionej od jakości wykonywanej pracy.
  • Szerokie wsparcie merytoryczne Brygadzistów oraz Kierownika.
  • Możliwość rozwoju i nauki.
  • Możliwość poznania i pracy na urządzeniach światowych marek 
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Możliwość szkolenia w placówkach grupy na terenie całego kraju.
  • Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole.
Do działań Nowego Serwisanta będzie należało:
  • Organizowanie pracy własnej.
  • Konserwacja urządzeń przemysłowych.
  • Stały kontakt z Kierownikiem w przekazywaniu mu informacji o postępach prac i powstałych problemach. 
  • Dbanie o poprawne działanie urządzeń pralniczych.
  • Drobne naprawy.
  • Monitorowanie pracy urządzeń pralniczych.
Idealny kandydat na Serwisanta powinien:
  • Wykazywać się chęcią rozwoju. 
  • Być zaangażowanym, sumiennym i dokładnym w wykonywaniu swoich obowiązków.
  • Smykałkę techniczną. 
Idealny kandydat na Serwisanta nie musi posiadać doświadczenia.

kadry@htsstargard.pl

Kontakt: kadry@htsstargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-13
Nr ogłoszenia: 224487
HTS STARGARD Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko 

Ekspedytora

Nowemu pracownikowi oferujemy:
  • Możliwość otrzymywania (oprócz wynagrodzenia stałego) premii uzależnionej od jakości wykonywanej pracy.
  • Szkolenie na stanowisku
  • Szerokie wsparcie merytoryczne Brygadzistów, oraz Kierownika produkcji.
  • Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole.
Do zadań  Ekspedytora będzie należało:
  • Organizowanie pracy własnej.
  • Przygotowanie  asortymentu do transportu.
  • Stały kontakt z Brygadzistą w przekazywaniu mu informacji o postępach prac i powstałych problemach.
  • Dbanie o poprawne wypełnianie dokumentów transportowych.
  • Wsparcie procesów reklamacji, oraz kontrola jakości.

Idealny kandydat na Ekspedytora powinien:

  • Wykazywać się chęcią rozwoju. 
  • Być zaangażowanym, sumiennym i dokładnym w wykonywaniu swoich obowiązków.

Idealny kandydat na Magazyniera nie musi posiadać uprawnień na wózki widłowe.

kadry@htsstargard.pl

Kontakt: kadry@htsstargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-13
Nr ogłoszenia: 224486
HTS STARGARD Sp. z o.o., będąca prężnie rozwijającą się pralnią  przemysłową, należącą do grupy HOLLYWOOD S.A. poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku

PRACOWNIKA PRALNI

Obowiązki:
  • Obsługa maszyn piorących
  • Obsługa magli
  • Składanie i sortowanie

Szukamy osób, które są chętne do pracy i szukają stabilnego zatrudnienia.


Brak doświadczenia nie jest przeszkodą, ponieważ każdemu pracownikowi zapewniamy pełne szkolenie i właściwe przygotowanie do pracy.


Oferujemy
  • umowę o pracę - pełny etat
  • atrakcyjny system premiowy
  • pełne szkolenie wstępne w okresie próbnym
  • realną możliwość awansu
  • program rozwoju w strukturach sieci pralni
kadry@htsstargard.pl


Kontakt: kadry@htsstargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-13
Nr ogłoszenia: 224485
Firma Miklewski Consulting z powodzeniem działa na rynku dotacji unijnych od 2009 roku. Od początku działalności pozyskała dla swoich klientów dofinansowanie na kwotę 600 mln zł.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
specjalista ds. projektów unijnych

Zadania:
- tworzenie biznes planów
- tworzenie wniosków o dofinansowanie
- tworzenie studium wykonalności
- tworzenie strategii rozwoju firm
- redagowanie korespondencji bieżącej
- pozostałe prace biurowe

Wymagania:
- biegła obsługa pakietu MS Office
- umiejętności analitycznego myślenia
- wykształcenie wyższe kierunki ekonomiczne (warunek konieczny)
- wysoka komunikatywność
- bardzo dobre umiejętności planowania oraz organizowania pracy
- entuzjazm oraz motywacja do pracy
- doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie, oraz premie uzależnione od wyników
- samodzielne stanowisko
- szkolenia przygotowujące do pracy
- uczestnictwo w szkoleniach branżowych
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
- biuro w spokojnej i cichej okolicy, bezpłatny parking-miejsce pracy: Stargard Szczeciński

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: agata@miklewski.eu

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Kontakt: agata@miklewski.eu
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-12
Nr ogłoszenia: 224447
Jesteśmy światowym liderem w rozwoju, produkcji i dystrybucji zaawansowanych technologicznie analizatorów krwi w dziedzinie gazometrii, elektrolitów i metabolitów. W Stargardzie mamy dwa główne zakłady produkcyjne, które zajmują się produkcją akcesoriów do urządzeń medycznych. Nasz zespół obecnie składa się blisko z ponad 450 osób, które każdego dnia przyczyniają się do ratowania życia ludzi na całym świecie.

W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Pracownik Produkcyjny
Miejsce pracy: Stargard

Opis stanowiska:
• Udział w realizacji procesu produkcyjnego w oparciu o plany produkcyjne
• Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych
• Przeprowadzanie kontroli jakości produktów
• Prowadzenie zapisów zgodnie z wymogami systemu zarządzania jakością

Wymagania:
• Dyspozycyjność (na tym stanowisku oferujemy pracę w różnych systemach: 3-zmianowym, 4- brygadowym oraz weekendowym)
• Otwartość do pracy zespołowej i opracowywania wspólnych rozwiązań

Co możemy Ci zaoferować?
• Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Każdego pracownika szkolimy w kierunku wykonywanych zadań
• Pracę w systemie zmianowym
• Dynamiczny wzrost firmy dający możliwości rozwoju
• Dofinansowania do urlopu oraz pomoc finansowa do świąt
• Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
• Dofinanaowania do zajęć sportowych - karta Multisport Plus
• Możliwość zdobycia nowego doświadczenia w obszarze produkcji medycznej
• Imprezy integracyjne
• Świeże owoce, kawę z mleczkiem :)
• Pracę w miłej atmosferze

Kontakt:
Radiometer
Ul. Podmiejska 3
73-110 Stargard

Radiometer Solutions
Ul. Stalowa 6
73-110 Stargard

Poznaj nas lepiej: www.radiometer.pl
Dołącz do naszego zespołu już dziś - wyślij swoje CV na adres rekrutacja@radiometerstargard.pldopiskiem w temacie: produkcja i w wiadomości napisz w jakim systemie jesteś dyspozycyjny do pracy: 3 zmiany/4 brygady/weekend. Możesz również przynieść swoje CV osobiście.

Czekamy na Ciebie – APLIKUJ! 
Kontakt: rekrutacja@radiometerstargard.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-12
Nr ogłoszenia: 224446

SZUKAMY RĄK DO PRACY!


ZATRUDNIMY KOBIETY I MĘŻCZYZN NA STANOWISKO: 


OPERATOR PRODUKCJI




Tym będziesz się u nas zajmować:

- obsługą maszyn i urządzeń produkcyjnych
- przygotowaniem materiałów do produkcji
- sprawdzaniem jakości produktów końcowych
- transportem materiałów

Wynagrodzenie z premią:
- na okresie próbnym: 3650 zł*, nawet do 3950 zł* brutto
- po okresie próbnym: 3840 zł*, nawet do 4160 zł* brutto

Dodatki: 
- praca w niedziele, święta i w nocy: 900 zł* brutto
- półroczna nagroda za wzorową frekwencję do 1200 zł*

Podwyżki:
- raz w roku podwyżka uzależniona od osiągnięć w pracy
- cykliczne podwyżki promocyjne uzależnione od poziomu umiejętności

Dlaczego warto pracować w BSST?
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- darmowe ubezpieczenie na życie
- darmowy pakiet Medicover  
- bony świąteczne z funduszu socjalnego 2 razy w roku
- dofinansowanie do karty Multisport dla pracownika i partnera/partnerki 
- kantyna pracownicza
- darmowe owoce
- imprezy integracyjne
- pikniki rodzinne

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU! CZEKA NA CIEBIE WSPANIAŁE MIEJSCE PRACY!

Bridgestone Corporation to japoński koncern z tradycjami, działamy na rynku oponiarskim już od 1931 roku. Obecnie jesteśmy największym na świecie producentem opon i wyrobów gumowych. Fabryka w Stargardzie jest jednym z europejskich zakładów Bridgestone produkującym opony radialne do samochodów ciężarowych i autobusów. Jako zespół każdego dnia stawiamy przed sobą nowe wyzwania, dbamy o rozwój pracowników i ich zadowolenie z pracy, dlatego nieprzerwanie jesteśmy jednym z liderów na rynku. Nieustannie doskonalimy się, tworząc WSPANIAŁE MIEJSCE PRACY dla naszych pracowników.

Wyślij nam swoje CV: rekrutacja@bridgestone.eu
Wejdź na naszą stronę: www.bridgestone-stargard.pl
Nasz adres: Bridgestone Stargard Sp. z o.o. ul. Most Kamienny 7, Stargard 73-110



* kwoty szacunkowe
Kontakt: rekrutacja@bridgestone.eu
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-08
Nr ogłoszenia: 224378

Eltwin Sp. z o.o. – dostawca elektroniki przemysłowej, poszukuje kandydatów na stanowiska produkcyjne:  


Operator HMD

Monter techniczny

Operator TEST

Magazynier


Lokalizacja: Stargard

Rodzaj pracy: umowa o pracę


Zakres obowiązków:

- montaż elementów zgodnie z dokumentacją,

- przygotowywanie komponentów,

- obsługa maszyn,

- wykonywanie prac produkcyjnych.


Oczekiwania:

- umiejętność pracy w zespole,

- zdolności manualne,

- motywacja i chęć do pracy,

- dyspozycyjność do pracy na 3 zmiany.


Oferujemy:

- umowę o pracę,

- ubezpieczenia grupowe,

- fundusz socjalny (dopłaty do przedszkoli, kart multisport itp),

- premię frekwencyjną,

- pracę od poniedziałku do piątku,

- dodatek za pracę na 2 i 3 zmianę,

- możliwość rozwoju.


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy: praca@eltwin.dk 

 

Kontakt: praca@eltwin.dk
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-08
Nr ogłoszenia: 224368
Jesteś osobą, która chce zdobyć doświadczenie zawodowe? Kończysz naukę i chciałbyś pracować w miejscu, gdzie wiedzę przeniesiesz na praktykę? Dla naszego klienta, dużej firmy zajmującej się montażem maszyn do przeładunku w portach, szukamy kilku

pracowników - 
stażystów do działów inżynierii produkcji i jakości oraz planowania produkcji

oferujemy
- umowę o prace tymczasową min. na 3 mc
- wynagrodzenie od 2500 brutto + premia kwartalna do 2500 brutto
- dofinansowanie do posiłków w firmowej kantynie
- nowoczesne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w dużym międzynarodowym środowisku
- współpraca z Działem Produkcji, Logistyki, Jakości

zadania
- administrowanie zmian inżynieryjnych
- tworzenie instrukcji stanowiskowych
- praca z dokumentacją techniczną
- udział w projektach związanych z poprawą jakości montowanych maszyn
- proponowanie działań mających na celu ciągłą poprawę jakości

oczekujemy
- chętnie zatrudnimy absolwentów kierunków technicznych (preferowana mechanika i budowa maszyn/ elektrotechnika, diagnostyka, automatyka i robotyka),
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- dobra znajomość języka angielskiego

Zainteresowany/-a? Wyślij do nas swoje zgłoszenie poprzez link aplikacyjny.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Kontakt: link aplikacyjny
Ogłoszenie z dnia: 2018-06-07
Nr ogłoszenia: 224335
 
reklama
Copyright © 2001 - 2018   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl